Take Time to Create



zondag 6 april 2014

Toffifee doosje

Het is weer mijn beurt om te inspireren op het blog van Scrapplezier

Als cadeautje voor de juf van Sanne, die gelijk met Sanne jarig is, heb ik dit doosje gemaakt. De traktatie voor de juf is dus een cadeautje voor de juf geworden :-) Het toffifeedoosje is een prima basis en zo heb je gelijk een cadeautje (de chocolaatjes) en een leuke verpakking in een.

 
 


 
De grote vlinder is een Creatables Die van Marianne Design, de kleinere vlinder is een pons van EK Succes. De tekststempel is weer van Kaisercraft. Het designpapier komt uit een blok van een budgetwinkel dat ik nog had liggen. Ook hier heb ik weer de airbrush pennen gebruikt die ik al eerder heb genoemd. Ik vind het effect hiervan toch erg leuk.

 Nog wat detailfoto's
 



 

Leuk cadeautje zo toch..!

Xx Sonja
 

8 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan ook! De stempels blijven super!! Lekker vrolijk geheel ook!
    Dikke kus Cis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend wat een leuk cadeautje voor de juf en die vlinder is zo mooi op dit doosje. Leuk die tekst stempel op de zijkant.
    Groetjes, ELs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De juf van Sanne zal er vast en zeker blij mee zijn van de week. Ik vind het in ieder geval een mooi cadeautje. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg leuk Sonja, lekker roze van kleur, een super cadeautje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi hoi

    wat een leuk cadeau heb je gemaakt en wat heb je een leuke lo gemaakt. ik moest van william wel even vermelden dat hij de hamster heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief vind. hier hebben we er twee "kiwi en "Herbie" . william is helemaal gek van ze.
    ben je nog bij art specally geweest?

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Thamar, bedankt voor je leuke berichtje. Ja leuk he zo'n hamstertje. Wij zijn er ook helemaal gek mee. Leuke namen die van jullie.
      Ik ben zondag voor het eerst naar de Art Specially geweest. Vond het heel leuk en heb mezelf behoorlijk verwend ;-) Was jij er ook?

      groetjes

      Verwijderen
  6. Wat een geweldige gepimpte Toffifee doosje.....de kleuren vind ik zo mooi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen