Take Time to Create



woensdag 16 april 2014

Art of Life minialbum

Op het blog van Scrapplezier laat ik deze keer dit minialbum zien.

Ik heb overwegend papier en stickers van Kaisercraft Art of Life gebruikt, aangevuld met Violet Crush, 75 cents, After Five en Timeless.

de voorkant
nog een van de voorkant waarop de je tekst goed kunt zien



Aan de rug van het album heb ik een ketting met metalen embellishments gehangen. De afwerking van de rug bleek achteraf niet stevig genoeg vast te zitten. Deze laat helaas los. Daar moet ik nog even iets op verzinnen :-)

op verschillende pagina's heb ik ruimte gelaten voor foto's



tussen de bladzijden zijn pockets gemaakt met fotomaps

de tekst is van de violet crush lijn, uitgeknipt en opgeplakt

verder veel verschillende tekststempels gebruikt



in andere pockets heb ik tags gedaan

hier kun je journaling op kwijt, maar ook een foto
de achterkant van het album

Ik ben zelf erg blij met het resultaat. Ik hoor graag wat jullie er van vinden.

Xx Sonja

8 opmerkingen:

  1. Schitterend wat een pracht album en zoveel is er te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouw SON! !! Echt super mooi!!!!! ♡♡♡♡♡
    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  3. supermooi vintage album, erg mooi gemaakt, toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sonja, wat heb je dat weer mooi gemaakt super hoor! Groetjes Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi hoi
    wat een mooi album heb je gemaakt. echt super.
    Ik vind dat er altijd veel werk inzit om een album te maken maar ik vind het erg leuk om te doen.
    r Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What an amazing mini album! Marvelous layers, stamping, and embellishing!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very very nice, one of the best I've seen. I also admire the papers you used and especially all those tags!

    BeantwoordenVerwijderen