Take Time to Create



zondag 16 november 2014

You color my world

Jeetje wat kan het 'gewone leven' soms toch druk zijn zeg! Eindelijk weer eens tijd om een berichtje te plaatsen.
Ik ben weer een beetje aan het kliederen geweest met een achtergrond. Verf, spetters en stempels. Ben zelf erg blij met het resultaat. De foto's zijn van afgelopen oktober, appels en peren plukken op Landgoed de Olmenhorst in Lisserbroek. Superleuk om te doen, superleuke dag!



En nog wat detailfoto's





Fijne zondag nog!

Xx Sonja


7 opmerkingen:

  1. Oooooh deze vind ik echt gaaf . Ik ga hem opslaan. Fijne zondag.
    Groetjes thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend mooi lootje heb je gemaakt en zo mooi die achtergrond.
    super leuke foto en de titel is bijzonder mooi erbij.
    Ik denk dat ik net als Thamar deze layout even op sla.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is gaaf Sonja! Ik ga jou stijltje al echt herkennen in je layouts.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat mooi zeg en inderdaad ik sluit me bij Brigitta aan, je hebt een heel eigen stijl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very beautiful! Love the cute photos, your background, and title!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk geklieder!! Gaaf ook die tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die tekst is echt super! Wat is dat merk toch super gaaf. Je LO vind ik ook geweldig, maar dat wist je al. ;p

    BeantwoordenVerwijderen