Take Time to Create



zondag 14 september 2014

Kadotasjes

Zo... het is wel duidelijk dat het 'gewone' leven weer begonnen is hoor! Kind weer naar school, dus weer lekker heen en weer rennen, en ik weer druk met werk en cursussen. Weinig tijd dus om te scrappen en te bloggen.

Maar vandaag heb ik weer iets om te laten zien. Twee kadotasjes voor twee verjaardagen die ik dit weekend had. Een vrouwelijke en een mannelijke variant.




 
 
Voor de mannelijke variant heb ik o.a. de papierlijn Art of Live van Kaisercraft gebruikt.




Het papier voor de vrouwelijke variant is uit de lijn Dream Big van Kaisercraft.
De tekststempels zijn ook van Kaisercraft.

Fijne zondag nog!

Xx Sonja


5 opmerkingen:

  1. oh wat leuk om te geven en te krijgen, ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hoi

    nou dit is weer erg leuk wat je heb gemaakt en wat een leuke post.
    Ja het gewone leven ook wel weer lekker.
    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn weer super mooi hoor! Ik wou dat ik zo'n mooie verpakking kreeg met mijn verjaardag :), de ontvangers zijn er vast heel blij mee geweest!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O Wow die zijn echt heel mooi.....ik sluit mezelf aan bij Brigitta....ik had ook wel zo'n tasje willen hebben...maarja ik moet nog jarig worden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. These are so beautiful! Love, love all the details!

    BeantwoordenVerwijderen