Take Time to Create



vrijdag 14 maart 2014

Altered mini canvasje



Vandaag heb ik een altered mini canvasje om te laten zien. Het is mijn bijdrage op het blog van Scrapplezier
Hieronder eerst een foto van hoe het canvasje er eerst uitzag en wat van het materiaal dat ik heb gebruikt.



Ik heb het canvasje eerst bekleed met stof en daarna bewerkt met GlimmerMist. Toen de randen wat donkerder gemaakt met distress ink. Het bloemetje is uit dezelfde stof gestansd en ook bewerkt met GlimmerMist.
Vervolgens heb ik het canvasje op twee tags geplakt.
 


Voor de verdere aankleding heb ik verschillende embellishments gebruikt. De teksttempel is van Kaisercraft.

Het effect met de zwarte spettertjes heb ik gemaakt met een airbrush pen die ik bij de Action heb gekocht. Er zitten verschillende kleuren in een doosje en je kunt er hele leuke effecten mee maken.

 
Hier onder nog wat detailfoto’s

 


Ik hoor graag wat jullie er van vinden

Xx Sonja

 

5 opmerkingen: