Take Time to Create



donderdag 21 maart 2013

Kadodoosje

Vorige week is mijn buurvrouw bevallen van een zoon. Zaterdag gaan we de kleine bewonderen en als kadootje heb ik dit doosje met kaart gemaakt. In het doosje zit een paar ieniemienie sokjes :) Het uiltje komt van het geboortekaartje.


 
 
Ik heb een fotobewerkingsprogramma gevonden waarmee ik mijn foto's op deze geweldige manier kan bewerken. Vind het helemaal leuk!

Het patroon voor het kadodoosje heb ik van Petra gekregen petra-scrap.blogspot.com

XX Sonja

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk doosje is het geworden. Leuk idee van je om er sokjes in te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je reactie. We zijn vandaag op kraamvisite geweest en het doosje is enthousiast ontvangen. Nogmaals bedankt voor de werkbeschijving. Ik ga er zeker nog meer maken.

      Verwijderen