Take Time to Create



dinsdag 8 januari 2013

Altered Teabox

He, he, het heeft wat voeten in aarde gehad, maar eindelijk kan ik dan de foto's van mijn teabox plaatsen. Eerst kreeg ik de foto's niet van de fotocamera. Toen kon ik ze ineens niet meer van de computer uploaden. En toen ik doorhad hoe dat nu werkt lag het internet er bij ons uit!!! Om gek van de worden!

Maar nu is het dan gelukt. Zie hier mijn altered teabox!



 
  
Het was een blank theedoosje (van de Xenos, die heeft zo veel leuks voor dit doel!) dat ik eerst wit geverfd heb. Daarna heb ik het met crackle paint Tattered Rose geverfd. Toen vond ik hem te roze, dus heb ik hem bewerkt met mijn Distress Ink. Eerst de Vintage Foto, toen was ie nog te roze naar mijn zin. Dus nog de Walnut Stain erover heen. Toen kreeg ik het verweerde uiterlijk dat ik wilde.
Ik ben er heel blij mee. Maar in het echt is ie nog veel mooier hoor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten